جزیره

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶ ق.ظ
هورالهویزه،جزیره مجنون یادش بخیر انگار هنوز صدای همت می آمد...
شاید شعر، تقدیم به شهدای هور و جزیره مجنون
شهید هاشمی،شهید همت،شهید باکری و شهیدان شهرمان

لیلای همه دل شدگانی مجنون

یک دلبر و چند دل ستانی مجنون

گفتند جزیره ای و دور از همه ای

نزدیکی و دور از همگانی مجنون

در پیچش گیسوان هورت اینجا

سرهای بریده را مکانی مجنون

از داغ کدام لیلی سیمین رخ

اینطور خمیده و کمانی مجنون

آرامش بعد گردبادی بی رحم

آرام و مهیب توأمانی مجنون

از سرخی مغرب و طلوعت پیداست

من مات من العشق نشانی مجنون

از همت و باکری و خیبر...حالا

لیلای همه دل شدگانی مجنون

نظرات (۶)

خدا خیرت بده حاجی خیلی خوب بود من که ازشعر سر رشته ای ندارم اما فقط به عنوان یه خواننده عادی یه سوال برام پیش اومد.مصراع دوم بیت اول چه جوریه یا یک دلبره یا چند دلبر استفاده دوتاش باهم مگه میشه؟!شایدم من بدفهمیدم
یاعلی مدد

گفتند جزیره ای و دور از همه ای

نزدیکی و دور از همگانی مجنون

 

قلمتان پرنور

در خاطرم زنده شد یاد فاطمیون

 

یاد شلمچه یاد فکه یاد مجنون

به مجنون گفتم زنده بمان ها تداعی شد.
یا حق
سلام
احسنت.
یازهرا(س)
  • سید مهدی موحد
  • هوالشهید....
    مخلصانه دست بوسم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی