زخم سلسله

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۳ ب.ظ

به مناسبت شهادت حضرت رقیه سلام الله

...

آتشی در دلم از غم یله دارم بابا
من از این در به دری ها گله دارم بابا

روضه خوان های تو باید همه تکریم شوند
من از این مشت و لگد ها صله دارم بابا

کاش همبازی شیرین دهنم این جا بود
نفرت از خنده این حرمله دارم بابا

بنشین تا که بگویم چه به روزم آمد
خاطراتی من از این قافله دارم بابا

لنگ لنگان شدن و خم شدنم هم اثرِ...
زخم هایی است که از سلسله دارم بابا

به غرور علوی ام چقدر بر می خورد
هرچه غم دارم از آن هلهله دارم بابا

زخم هایم دگر از حد شمارش بالاست
تا بخواهی به دو پا آبله دارم بابا

من از این دست به دیوار شدن خسته شدم
نه دگر طاقت و نه حوصله دارم بابا

 

نظرات (۱۱)

سلام.حاجی در پست قبلی با ذکر فتوای حضرت آقا سئوالی پرسیده بودما! جواب چی شد؟!!! بازهم منتظرم
  • مداحان و هیئت های شیراز
  • پایی نمامده است برایم؛ولی پدر...
    چون کم زند عدو کتکم،راه میروم

    از شرح رنج ، بعد تو این نکته بس بود
    دیوار میکند کمکم راه میروم

    یا رقیه بنت الحسین (ع)

  • حسن زحمت کشان
  • سلام

    اللهم عجل لولیک الفرج

     

    نفست گرم

  • ایمان دهقانیا
  • فریاد وا حسینی پر شد در این حوالی
    طفلان به گریه گفتند: جای رقیه خالی
    .
    .
    .
    قلمت سبز(علوی)
    دلم شکست، خدا لعنتت کند ای شهر
    نگاه کن، همه دختران پدر دارند...
    صلی الله علیک یا رقیه
    حاجی در حد ما نیست که نظر بدیم!
    شعر الحمدلله پر محتوا و تأثیرگذاره....

    خدا به نفستون برکت و نور بده
    مجموعه صوتی محرم92 مداحان شیراز
    www.madahan-shiraz.blog.ir
  • ترنم چماق
  • سلام خیلی زیبا بود....خدا قوت............بروزم به شدت...فک میکردم در لیست پیوندهایت هستم ولی افسوس
  • سید مهدی موحد
  • سلام اخوی
    مثل همیشه حض بردیم... توپ

    باغچه ی ما رو یه سر بزن
    سلام
    آجرک الله
    یازهرا(س)
    سلام.
    دمت گرم حاجی.لحظه ب لحظه آدمو میبری کربلا...
    فقط با دیدن ی شعر...
    یاحق...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی